TalkingPicturesTV Interviews Georgie Henley and Will Poulter

Posted November 13, 2010 9:07 am by fantasia_kitty

TalkingPicturesTV has uploaded a video interview with Georgie and Will to YouTube. It’s about four and half minutes long and spoiler-free.

Original video link is here.

Thanks to Narnia_Maniac for the heads up!

33 Comments For This Story

  • LL says:

    When are they going to start interviewing Ben and Skandar???? 🙁

    • Aslan's my homeboy says:

      I’m wondering that too! I love hearing from them but we haven’t really heard anything from Skandar yet 🙁 I think it’s because he is busy at university and he can probably only do so much.

  • Waleed Sajjad Khan says:

    Hey has anyone heard Joe McEldery sing "There’s A Place For Us"?!
    http://www.youtube.com/watch?v=JYgBpkBwNkE

  • Waleed Sajjad Khan says:

    But anyway cool interview, Georgie is so pretty! Lol *Byebye*.

  • Bother Eustace says:

    He kept calling her "Georgia." LOL Nice interview. I like that they gave time to talk about Operation Christmas Child!

  • eustacegirl says:

    Im so happy Will is getting lots of coverage! This is a gr8 sign! READY FOR SILVER CHAIR!

  • Liberty Hoffman says:

    awesome!!!!!
    haha, where’s Skandar? and Ben?

    • AslanIsOnTheMove says:

      I would imagine Ben and Skandar are hard to get a hold of right now. Ben’s busy with the play, Birdsong. Between promoting that and The Voyage of the Dawn Treader I think he’s spread a bit thin. As for Skandar, to my understanding he’s in college right now. I suppose I’ll excuse him for wanting to further his education. lol

      I have a feeling we will continue to see a lot of Georgie and Will and very little Ben and Skandar in the coming days, but I could be wrong.

      • Princess Lucy says:

        they probably interview ben and skander together as they did with georgie and will…we will wait and see…

  • theprincessspy says:

    It’s GeorgiE not GeorgiA! 🙂 But oh well, great interview! I love how Georgie is becoming kinda the spokesperson for the film. I do wish she’d let Will talk a leeeeetle more, though. 🙂

  • funtimeswithanna says:

    omg!!!! georgie sounds like anna

  • narnime says:

    OMG! Georgie so grown up and Will looks amazing! 🙂
    Did anyone notice that Will’s shirt is the same from the interview at the Ice Palace?

  • Luis Daniel says:

    awsome!!!

  • narnian resident says:

    haha! "bye-bye"??? that was kind of funny. great interview 😀

  • Fire vien says:

    The guy kept calling her Georgia!!

  • StephanieTheFaithful says:

    Great interview! Ready for Silver Chair.

    Stephanie

  • Feather~Light~Heart says:

    Sooo good! Georgie is really grown up and confident. I wonder if she is conscience she talks so much with her hands?lol I have to say though, poor Will, he didn’t seem to really need to be there 😛

  • Pepper Darcy says:

    Hopes that girls can associate with that? *bawls* man, I keep telling myself I’m going to cry during this movie– because I’ve been through all the grief of knowing I’m a disappointment to somebody… and Lucy’s portraying that in this movie, and… wow, her feeling worthless makes me more attatched to her because I know what it’s like to feel completely worthless and unwanted :'( If only I could tell her how much it means to have her portray Lucy and portray Lucy in *that* way… so near home :'(

    Georgia?! *groans* Georia isn’t nearly as cute as GeorgIE 🙂 I am SO naming one of my daughters Georgiana when the Lord gives me kids after I’m married 🙂 Georgie is such a cute name 🙂

    • High Queene Shelly Belly says:

      my advice to you is to take control of your mindset NOW at your young age. you are not inferior to ANYONE- and stand up for yourself -we are all equals and you are to be YOURSELF AND WHATEVER YOU WANT to be. hope the movie drives that point home for you! don’t waste precious time in your life beating yourself up- you only live once! (dont make aslan growl at YOU too!) LOL you are a FUTURE QUEEN! THINK like one!!

  • Peepicheep says:

    Georgie is so old! then on the other hand she was so little in LWW and then she grew up in PC and now she’s almost an adult in VDT. She does all the talking!!

  • Alambil and Tarvis says:

    Georgie is growing up to be a fine young woman 🙂 I can’t wait to see what she does after VDT. 🙂